2009-03-06

Dags för stämma!

Jag har fått påstötningar om att jag inte bloggat på några dagar... så det är väl dags att sätta fart igen. Har annars ägnat mig mest åt att försöka komma ifatt med mailläsande och -besvarande de senaste dagarna. Ett sisyfos arbete. Det tar aldrig slut...

Igår var jag dock på Folkoperan i Stockholm och såg Konsuln samt deltog i en efterföljande paneldiskussion om flyktingpoilitik som anordnades av Röda Korset och som leddes av Bengt Westerberg. Därefter hann jag med och besöka Westander PR som lanserade årets version av PR-handboken. Trevligt att träffa en del gamla bekanta.

Nu är det dags för sängen innan det blir dags för MUF Östergötlands stämma under lördag och söndag. Jag har återigen blivit tillfrågad om jag kan vara stämmo-ordförande. Vet inte för vilket år i raden det är - börjar känna mig som en inventarie - men det är fantastiskt kul att få vara med och lyssna på alla duktiga och engagerade debattörer.

Ska försöka blogga lite från stämman.

Gunnar Axén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar